Όσο ανεβαίνει η ζέστη, τόσο πέφτουν οι βαθμοί των μαθητών στις εξετάσεις

Αντίστροφη σχέση υπάρχει ανάμεσα στη θερμοκρασία και στις επιδόσεις των μαθητών, επιβεβαιώνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη δείχνει ότι όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία στις τάξεις, τόσο χειρότερες είναι οι βαθμοί των μαθητών στις εξετάσεις.

   Με δεδομένο ότι η κλιματική αλλαγή θα ανεβάσει το θερμόμετρο τα επόμενα χρόνια, αυτό θα έχει επίπτωση στους μαθητές, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι οποίοι ανέφεραν ότι μια λύση είναι η τοποθέτηση περισσότερων κλιματιστικών στα σχολεία και στα σπίτια για να μπορούν να συγκεντρωθούν καλύτερα οι μαθητές.

   Οι ερευνητές των πανεπιστημίων Χάρβαρντ, Καλιφόρνια-Λος 'Αντζελες (UCLA) και Τζόρτζια, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Τζόσουα Γκούντμαν της Σχολής Διακυβέρνησης Κένεντι του Χάρβαρντ, σύμφωνα με το BBC, ανέλυσαν τις επιδόσεις περίπου δέκα εκατομμυρίων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διάστημα 13 ετών.

   Διαπιστώθηκε ότι, όταν οι μαθητές δίνουν εξετάσεις σε περίοδο καύσωνα, οι επιδόσεις τους πέφτουν κατά μέσο όρο (μολονότι μεμονωμένοι μαθητές μπορεί να μην επηρεασθούν). Όταν αντίθετα ο καιρός ψυχραίνει, οι βαθμοί ανεβαίνουν.

   Η μελέτη με τίτλο «Ζέστη και Μάθηση» υπολογίζει ότι για κάθε άνοδο της μέσης θερμοκρασίας κατά 0,55 βαθμούς Κελσίου υπάρχει μια πτώση της τάξης του 1% στις επιδόσεις. Η αρνητική επίπτωση αρχίζει να γίνεται αισθητή, όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 21 βαθμούς Κελσίου. Η πτώση στην απόδοση των μαθητών είναι μεγαλύτερη μετά τους 32 βαθμούς Κελσίου και ακόμη πιο ορατή μετά τους 38 βαθμούς.

   Η επίπτωση της ζέστης είναι μεγαλύτερη στα παιδιά από φτωχές οικογένειες, πιθανώς επειδή στο σπίτι τους δεν έχουν κλιματιστικό. Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι αν σημαντικές εξετάσεις (π.χ. για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια) συμπέσουν με κύμα καύσωνα, οι μαθητές από πλουσιότερες οικογένειες έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα.

   Η μελέτη εν μέρει εξηγεί γιατί οι μαθητές από βόρεια και ψυχρότερα κλίματα συνήθως εμφανίζουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις σε σχέση με μαθητές από ζεστές νότιες χώρες (π.χ. στα τεστ Pisa του ΟΟΣΑ).

   Σύνδεσμος για την επιστημονική δημοσίευση: http://www.nber.org/papers/w24639

   ΠΔΡ

Πηγή: ΑΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 10:36

Τελευταιες Ειδησεις

04 Μαΐου
Με στόχο την αποστολή στον Άρη ξεκινά στις ΗΠΑ το ετήσιο συνέδριο "Humans to Mars"
12:15
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 4 Μαΐου 2024
12:10
Σε κατάσταση συναγερμού η Κένυα και η Τανζανία: Πλησιάζει ο κυκλώνας Χιντάγια
12:10
Ελλάδα: Η μεγαλύτερη έξοδος εκδρομέων των τελευταίων ετών
11:38
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 04/05/24
11:22
Σε κρίση τα αμερικανικά πανεπιστήμια από τις φιλοπαλαιστινιακές κινητοποιήσεις φοιτητών
10:50
Έκαψαν ελαστικά σε κεντρικό δρόμο της Λεμεσού
10:41
Το Ισραήλ προσφεύγει στον ΟΟΣΑ κατά του εμπορικού μποϊκοτάζ της Τουρκίας
08:35
Άντονι Μπλίνκεν: Η Χαμάς το μοναδικό εμπόδιο μεταξύ του λαού της Γάζας και μιας κατάπαυσης του πυρός
08:26
Το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου για το Πάσχα
06:44
Βραζιλία: Τουλάχιστον 37 νεκροί και 74 αγνοούμενοι από πλημμύρες
06:30
Μεγάλο Σάββατο: Έγινε η πρώτη Ανάσταση του Κυρίου
05:43
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.