Κύπριος επιστήμονας σχεδίασε και διδάσκει το Πολιτικό Μάρκετινγκ στη Νέα Υόρκη

Ο πρώτος επιστήμονας που σχεδίασε και διδάσκει το Πολιτικό Μάρκετινγκ στη Νέα Υόρκη είναι Κύπριος. Πρόκειται για τον Νίκο Αντωνιάδη, Αν. Βοηθό Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο St. John`s της Νέας Υόρκης, ο οποίος έχει βραβευθεί επανειλημμένα για τη συμβολή του σε διεθνείς ακαδημαϊκές έρευνες και μελέτες στο Πολιτικό Μάρκετινγκ, και οι οποίες έχουν εκδοθεί από έγκριτους εκδοτικούς οίκους.

Πρόσφατα, το Πανεπιστήμιο St. John στη Νέα Υόρκη του ανέθεσε το σχεδιασμό και διδασκαλία του Πολιτικού Μάρκετινγκ, ενός σχετικά νέου κλάδου, τον οποίο πολύ λίγοι επιστήμονες στον κόσμο έχουν τη γνώση και την εμπειρία να υποστηρίξουν. Ως επίσημη μέρα έναρξης του υπό αναφορά μαθήματος έχει οριστεί η 26η Αυγούστου 2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο μέρος της ύλης του μαθήματος αποτελούν οι διεθνείς ακαδημαϊκές μελέτες του Νίκου Αντωνιάδη, και οι οποίες έχουν ήδη δημοσιευτεί σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο συμπατριώτης μας ανέφερε ότι αποτελεί ύψιστη τιμή για τον κάθε επιστήμονα να του ανατίθεται ο σχεδιασμός και διδασκαλία ενός τέτοιου εγχειρήματος, ειδικά στο ανώτατο επίπεδο μόρφωσης και σε μια χώρα όπως οι ΗΠΑ.
Παράλληλα, και σε συνέχεια διαφόρων μελετών που έλαβαν χώρα στις ΗΠΑ, Κύπρο, Ιταλία, Νορβηγία και αλλού, διεξήγαγε ακαδημαϊκή έρευνα μεταξύ των Αμερικανών πολιτικών, η οποία έγινε αποδεκτή για δημοσίευση από έγκριτο ακαδημαικό περιοδικό των ΗΠΑ και από έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους στον κόσμο το Springer Publishers, US.

Τα ευρήματα της υπό αναφορά μελέτης καταρρίπτουν το μύθο της πολιτικής διαφήμισης, δημιουργώντας νέα δεδομένα στη διεθνή πολιτική επικοινωνία και τις εκστρατείες των κομμάτων (κυβερνήσεων και πολιτικών).

Πέραν της δημοσίευσης, το πιο πάνω ακαδημαϊκό περιοδικό και εκδοτικός οίκος ζήτησαν από το Δρα Αντωνιάδη να παρουσιάσει τα αποτελέσματα “ως οδηγό προς τα δυο μεγάλα κόμματα των ΗΠΑ” (Δημοκρατικών και Ρεπουπλικανών), σε ειδικό συμπόσιο αφιερωμένο στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές.

Όπως ο ίδιος εξήγησε στο ΚΥΠΕ, το πιο πάνω “Μοντέλο” αλλάζει τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ανατρέποντας το πολιτικό σκηνικό επικοινωνίας, τόσο στις ΗΠΑ, όσο και διεθνώς.

Λίγο πριν από τις προεδρικές εκλογές του ερχόμενου Νοεμβρίου στις ΗΠΑ, το πολιτικό μοντέλο επικοινωνίας του Νίκου Αντωνιάδη "καλεί" τα δύο μεγάλα κόμματα των ΗΠΑ και όχι μόνον, να προσαρμόσουν ανάλογα την επικοινωνιακή τους στρατηγική, ώστε να μπορέσουν να επηρεάσουν θετικά την κοινή γνώμη, με το “Μοντέλο” να έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό και να συνοψίζεται στην πιο κάτω φράση: Η επικοινωνία στην πολιτική πρέπει πάντα να είναι “με το λαό, από το λαό, για το λαό” (Abraham Lincoln, 1863).

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 19:03

Τελευταιες Ειδησεις

06 Μαΐου
Aύριο ο πρώτος ημιτελικός του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Εurovision
16:01
Χαμάς: Επικίνδυνη κλιμάκωση η εκκένωση της Ράφας μετά από ισραηλινή εντολή
15:49
Ενάντια σε μια χερσαία στρατιωτική επιχείρηση του Ισραήλ στη Ράφα, τάχθηκε ο Μπορέλ
15:41
Υπέρ «ισότιμων κανόνων για όλους» στο εμπόριο ο Μακρόν στη συνάντησή του με τον πρόεδρο της Κίνας
15:39
Ουκρανική επίθεση με drone στη ρωσική περιφέρεια Μπέλγκοροντ-6 νεκροί 35 τραυματίες
15:10
Oύρσουλα φον ντερ Λάιεν για Πολωνία: Μετά από περισσότερα από 6 χρόνια, πιστεύουμε ότι η διαδικασία του άρθρου 7 μπορεί να κλείσει
14:20
Τίτλοι Ειδήσεων: Δευτέρα 6 Μαΐου 2024
13:00
Διεξαγωγή στρατιωτικών γυμνασίων, που θα περιλαμβάνουν εξάσκηση στην χρήση τακτικών πυρηνικών όπλων ζήτησε ο Πούτιν
12:40
Το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναθεωρήθηκε
12:17
Επαφές στην Κύπρο θα έχει αυτή την εβδομάδα η Προσωπική Απεσταλμένη του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ
12:11
Δεκάδες ρουκέτες εναντίον βάσης του Ισραήλ στη Συρία ανακοίνωσε πως εκτόξευσε η Χεζμπολάχ
11:44
Τμήμα Μετεωρολογίας 2ο Δελτίο Καιρού 6/5/2024
11:32
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.