Ο Έλληνας Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι απόλυτα ειλικρινείς δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν και υποστήριξε πως είναι αχαριστία να λένε για τη χώρα που φιλοξενεί σχεδόν 5 εκατομμύρια πρόσφυγες ότι το προσφυγικό πηγάζει από την Τουρκία. Για τη αμερικανική βάση στην Αλεξανδρούπολη είπε ότι οι Αμερικανοί έχουν διαλέξει λάθος γείτονα και υποστήριξε πως όχι μόνο η Αλεξανδρούπολη αλλά ολόκληρη η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε αμερικανική βάση.
“Δεν ξέρω τι θα κάνει η Ελλάδα αν ανοίξουμε τις πόρτες. Στο Αιγαίο, στη Μεσόγειο, η Ελλάδα είναι που τρύπησε τα φουσκωτά των προσφύγων και τους καταδίκασε σε θάνατο. Χωρίς να νοιάζεται αν υπάρχουν παιδιά, είναι η Ελλάδα, που βύθιζε τις βάρκες τρυπώντας τες και καταδικάζοντας τους ανθρώπους σε θάνατο. Για ποιο πράγμα συζητούν αυτοί;”, είπε ο Τούρκος Πρόεδρος.
Σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Πρωθυπουργό της Ουγγαρίας, ο Τούρκος Πρόεδρος είπε ότι “είναι αχαριστία να λένε στη χώρα που φιλοξενεί σχεδόν 5 εκατομμύρια πρόσφυγες ότι ‘το προσφυγικό πρόβλημα πηγάζει από την Τουρκία’”.
“Δεν ξέρω τι θα κάνει η Ελλάδα αν ανοίξουμε τις πόρτες. Στο Αιγαίο, στη Μεσόγειο, η Ελλάδα είναι που τρύπισε τα φουσκωτά των προσφύγων και τους καταδίκασε σε θάνατο. Χωρίς να νοιάζεται αν υπάρχουν παιδιά, είναι η Ελλάδα, που βύθιζε τις βάρκες τρυπώντας τες και καταδικάζοντας τους ανθρώπους σε θάνατο. Για ποιο πράγμα συζητούν αυτοί;”, είπε ο Τούρκος Πρόεδρος.
Ο Ταγίπ Ερντογάν υποστήριξε ότι “ο Μητσοτάκης και οι δικοί του δεν είναι απόλυτα ειλικρινείς”. “Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στην περιοχή γιατί δεν ενεργούν με ειλικρίνεια. Έχουμε όλα τα έγγραφα. Υπάρχουν αρχεία. Έχουμε έγγραφα για το πώς άφησαν νόμιμους και παράνομους μετανάστες να πεθάνουν στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο. Μπορείτε να εξαπατήσετε τον κόσμο, αλλά δεν μπορείτε να εξαπατήσετε την Τουρκία”, είπε ο Τούρκος Πρόεδρος.
Αναφερόμενος στην αμερικανική βάση στην Αλεξανδρούπολη, ο Τούρκος Πρόεδρος είπε ότι “δυστυχώς για το θέμα της Αλεξανδρούπολης η Αλεξανδρούπολη δεν είναι ουσιαστικά βάση. Η ίδια η Ελλάδα έχει γίνει πλέον βάση των ΗΠΑ. Αυτή τη στιγμή δεν μπόρεσα να μετρήσω τον αριθμό των αμερικανικών βάσεων εντός Ελλάδας. Όταν τα συγκεντρώσεις όλα μαζί, προκύπτει μια τέτοια εικόνα: η ίδια η Ελλάδα είναι σχεδόν σαν βάση των ΗΠΑ”.
“Γιατί γίνονται όλα αυτά; Φυσικά, όταν ο Υπουργός Άμυνας και ο Υπουργός Εξωτερικών μας ρωτούν σχετικά, τόσο ο Μπάιντεν όσο και τα σχετικά μέρη δεν είναι ειλικρινείς. Απαντούν με υπεκφυγές. Και ο γείτονας που διάλεξαν για τον εαυτό τους είναι ο λάθος γείτονας. Στο θέμα της βάσης αυτή η στάση που έχουν κρατήσει με την Ελλάδα στο Αιγαίο δεν είναι σωστή. Σκεφτείτε το, είμαστε μέλος του ΝΑΤΟ, οι ΗΠΑ είναι μέλος του ΝΑΤΟ, η Ελλάδα είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Αλλά αφού η Αμερική είναι η πιο υποστηρικτική ως μέλος του ΝΑΤΟ, τότε γιατί εμείς τσακωνόμαστε; Όσον αφορά τον αριθμό των στρατιωτών και την οικονομική υποστήριξη μεταξύ των μελών του ΝΑΤΟ, η Τουρκία συγκαταλέγεται στις 7 πρώτες χώρες μετά τις ΗΠΑ. Η Ελλάδα δεν έχει τέτοια κατάσταση. Είναι πολύ πίσω”, υποστήριξε ο Τούρκος Πρόεδρος.
Πηγή: Άννα Ανδρέου
Τελευταία Ενημέρωση: 11 Νοεμβρίου 2021 - 20:09
Πηγή: ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/11/11/erntogan-o-metsotakes-den-einai-eilikrines-6100047/