Με την δημοσιοποίηση των σημειωμάτων για τις συνομιλίες στο Κραν Μοντανά επιβεβαιώνεται οτι φτάσαμε μια ανάσα απο τη λύση και δυστυχώς χαθηκε αυτή η ευκαιρία, ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ.
Μιλώντας στο "Από Μέρα Σε Μέρα", ο Στέφανος Στεφάνου είπε οτι η ερμηνεία του ΑΚΕΛ είναι εντελώς αντίθετη απο αυτή της κυβέρνησης.
Είναι οξύμωρο, πρόσθεσε, να λέει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας οτι η Ελληνοκυπριακή πλευρά ήταν συνεπέσταση σε αυτά που ζήτησε ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών.
Η έκθεση Γκουτέρες, σημείωσε ο κύριος Στεφάνου, αναφέρει οτι η Ελληνοκυπριακή πλευρά ήταν συνυπεύθυνη για την αποτυχία των συνομιλιών ενώ η στάση των εγγυήτριων δυνάμεων ήταν εποικοδομητική.
Αυτό που παραμένει στο τέλος, σύμφωνα με τον κύριο Στεφάνου, είναι η καταγραφή του Γενικού Γραμματέα, στην οποία βασίζεται το Συμβούλιο Ασφαλείας και η διεθνής κοινότητα.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ επανέλαβε επίσης την πρόταση του κόμματος για ανάληψη πρωτοβουλιών από τον Πρόεδρο Αναστασιάδη σε σχέση με την αξιοποίηση του φυσικού αερίου, όπως ζήτησε και ο Αντόνιο Γκουτέρες, ώστε να ενισχυθούν οι προοπτικές επανέναρξης του διαλόγου και λύσης του Κυπριακού.
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Νοεμβρίου 2021 - 14:06
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/11/23/stephanos-stephanou-phtasame-mia-anasa-apo-te-luse-kai-dustukhos-khatheke-aute-e-eukairia/