Το ΔΗΚΟ υποστηρίζει ότι συνεχίζεται η πλήρης διάβρωση των θεσμών επί διακυβέρνησης Αναστασιάδη - ΔΗΣΥ, με αφορμή το πόρισμα της Ερευνητικής Επιτροπής για τις πολιτογραφήσεις, που όπως σημειώνει το κόμμα, εμπλέκει το Γενικό Εισαγγελέα και τον βοηθό Γενικό Εισαγγελέα.
Μιλώντας εκ μέρους του ΔΗΚΟ, ο Ολύμπιος Χριστοφή κατηγόρησε τους δύο κρατικούς αξιωματούχους ότι αρνούνται πεισματικά να εξαιρεθούν από τη διαδικασία διερεύνησης των παράνομων πολιτογραφήσεων, όπως επιβάλλουν οι στοιχειώδεις κανόνες δεοντολογίας. Είπε ότι οι Γιώργος Σαββίδης και Σάββας Αγγελίδης, συνεχίζουν να συμμετέχουν στις έρευνες, ενώ έχουν εξόφθαλμο ασυμβίβαστο, θέτοντας σε κίνδυνο την ποινική διαδικασία.
https://news.rik.cy/el/article/2021/5/15/deko-e-pleres-diabrose-ton-thesmon-epi-diakuberneses-anastasiade-desu-sunekhizetai/