Συνεδριάζει σήμερα, μέσω τηλεδιάσκεψης, η δικοινοτική τεχνική επιτροπή για την Υγεία, με στόχο την επαναλειτουργία των σημείων διέλευσης.
Επιδίωξη της Ελληνοκυπριακής πλευράς, είναι να υπάρξει ομοιομορφία όσον αφορά τα μέτρα τα οποία θα ισχύουν στα οδοφράγματα.
Εδώ και βδομάδες, η Ελληνοκυπριακή πλευρά έχει καταθέσει τις δικές της εισηγήσεις επί του θέματος, και σήμερα αναμένεται να κατατεθούν προτάσεις και από τους Τουρκοκύπριους, με στόχο την επαναλειτουργία όλων των σημείων διέλευσης, το συντομότερο δυνατό.
Σε γραπτή δήλωσή του, ο Τουρκοκύπριος ειδικός διαπραγματευτής Εργκιούν Ολγκούν, αναφέρει πως το αποτέλεσμα της σημερινής συνεδρίασης της δικοινοτικής επιτροπής για την Υγείας, θα συζητηθεί τη Δευτέρα μεταξύ των δύο διαπραγματευτών, υπό την αιγίδα της ειδικής αντιπροσώπου του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο, Ελίζαμπεθ Σπέχαρ.
Τελευταία Ενημέρωση: 21 Μαΐου 2021 - 09:16
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/5/21/sunedriazei-semera-e-dikoinotike-tekhnike-epitrope-gia-ten-ugeia-gia-ten-epanaleitourgia-ton-semeion-dieleuses-5727127/