O πρόεδρος της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνάντηση που θα έχει με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Τζο Μπάιντεν στις 14 Ιουνίου, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, θα σηματοδοτήσει νέα εποχή στις σχέσεις Άγκυρας και Ουάσινγκτον.
Ωστόσο μιλώντας κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με ηγετικά στελέχη αμερικανικών επιχειρήσεων, ο Ερντογάν επέκρινε εκ νέου την απόφαση του Λευκού Οίκου να αναγνωρίσει τη γενοκτονία των Αρμενίων.
Ο Ερντογάν ανέφερε ότι η δήλωση Μπάϊντεν για τα γεγονότα του 1915, επιβάρυνε τις σχέσεις Τουρκίας-Ηνωμένων Πολιτειών.
Τελευταία Ενημέρωση: 27 Μαΐου 2021 - 11:26
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/5/27/erntogan-e-sunantese-me-ton-mpainten-tha-sematodotesei-mia-nea-periodo/