Τηλεδιάσκεψη θα έχουν αύριο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης και ο ηγέτης των Τουρκοκυπρίων, Ερσίν Τατάρ, υπό το φως και της απόφασης για επανέναρξη των διελεύσεων μέσω των οδοφραγμάτων, την ερχόμενη Παρασκευή.
Η τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί στις 10 και 15 το πρωί, με την συμμετοχή της ειδικής αντιπροσώπου του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο, Ελίζαμπεθ Σπέχαρ και των διαπραγματευτών της ελληνοκυπριακής και της τουρκοκυπριακής πλευράς, Ανδρέα Μαυρογιάννη και Εργκιούν Ολγκούν.
Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Βίκτωρας Παπαδόπουλος, σε γραπτή δήλωση αναφέρει ότι η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ Μαυρογιάννη και Ολγκούν, για την επαναλειτουργία των σημείων διέλευσης από και προς τα κατεχόμενα, την οποίαν ενέκριναν οι ηγέτες των δύο κοινοτήτων.
Τελευταία Ενημέρωση: 02 Ιουνίου 2021 - 19:24
https://news.rik.cy/el/article/2021/6/2/telediaskepse-tha-ekhoun-aurio-o-ptd-kai-o-egetes-ton-tourkokuprion/