Έκκληση προς τους πολίτες να δώσουν συνέχεια στην αλυσίδα εμβολιασμού κατά του κορονοϊού, με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αίσθημα αλληλεγγύης, προκειμένου να ενισχυθεί το συντομότερο το τείχος ανοσίας, απηύθυνε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Σε διάγγελμα προς τον κυπριακό λαό μετά τη σημερινή συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, στη σκιά της επιδείνωσης της επιδημιολογικής εικόνας, ο πρόεδρος Αναστασιάδης είπε ότι εννέα στα δέκα άτομα που εκδηλώνουν σοβαρή συμπτωματολογία και νοσηλεύονται, δεν έχουν εμβολιαστεί ή δεν έχουν ολοκληρώσει το εμβολιαστικό τους σχήμα. Πρόσθεσε ότι οι πλείστοι εκ των ασθενών με Covid-19 είναι κάτω των 40 ετών. Ανέφερε επιπλέον ότι χθες οι νοσηλευόμενοι ξεπέρασαν τους 180, ενώ το τελευταίο δεκαπενθήμερο έχουν καταγραφεί περισσότερες από έξι χιλιάδες νέες μολύνσεις.
Ο πρόεδρος Αναστασιάδης επεσήμανε ότι η νέα μετάλλαξη του κορονοϊού εξαπλώνεται ταχύτατα και οι αντοχές του συστήματος υγείας τίθενται σε κίνδυνο. Είπε ότι η κυβέρνηση, προκειμένου να πετύχει τον εμβολιασμό και να αποφύγει τη λήψη άλλων μέτρων, έχει εξασφαλίσει υπερδιπλάσια του πληθυσμού εμβόλια.
Διαβεβαιώνοντας ότι πρόθεση της κυβέρνησης δεν είναι να διαχωρίσει τους πολίτες σε εμβολιασμένους και μη, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι η Πολιτεία έχει υποχρέωση να προστατεύσει την υγεία και την εργασία των πολλών.
Στις έξι το απόγευμα, ο υπουργός Υγείας και ο Επίτροπος Προστασίας του Πολίτη θα ανακοινώσουν τις αποφάσεις του Υπουργικού.
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιουλίου 2021 - 15:01
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/7/16/ekklese-pros-tous-polites-apo-ton-ptd-na-dosoun-sunekheia-sten-alusida-emboliasmou/