Ανακοίνωση Τύπου για εκδήλωση Δήμου Αμμοχώστου – Κυπριακό
Καλούμε την κυβέρνηση να αξιολογήσει τα μέτρα που καταθέσαμε και να προχωρήσει σε υλοποίηση εάν πραγματικά θέλει να προβάλει αντιστάσεις αναστολής του εποικισμού της Αμμοχώστου
Το Κ.Σ. ΕΔΕΚ στηρίζει την εκδήλωση διαμαρτυρίας του Δήμου Αμμοχώστου τη Δευτέρα 19 Ιουλίου και καλεί τους πολίτες να δώσουν το παρών τους.
Την ίδια στιγμή καλούμε τους κατοίκους της Αμμοχώστου να μην πέσουν στην παγίδα να προσφύγουν στην λεγόμενη «Επιτροπή Αποζημιώσεων» ούτε της επιστροφής κάτω από το κατοχικό καθεστώς, γεγονός που θα συνιστά έμμεση αναγνώριση και θα έχει ως αποτέλεσμα σε μερικά χρόνια να έχουν την τύχη των εγκλωβισμένων, των κατοίκων της πόλης της Κωνσταντινούπολης, της Ίμβρου και της Τένεδου.
Καλούμε την κυβέρνηση να αξιολογήσει εκ νέου τα μέτρα που καταθέσαμε και να προχωρήσει σε υλοποίηση εάν πραγματικά θέλει να προβάλει αντιστάσεις αναστολής του εποικισμού της Αμμοχώστου. Διαφορετικά η απαθής παρακολούθηση της διαδικασίας μας καθιστά συνυπεύθυνους.
ΕΔΕΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 17 Ιουλίου 2021 - 11:47
Πηγή: ΚΥΠΕhttps://news.rik.cy/el/article/2021/7/17/edek-kalei-tous-katoikous-tes-ammokhostou-na-men-prosphugoun-sten-legomene-epitrope-apozemioseon/