Σε εξέλιξη βρίσκεται το 23ο Παγκύπριο Συνέδριο του ΑΚΕΛ.
Στο πλαίσιο του οποίου, η κεντρική επιτροπή του κόμματος θα εκλέξει το μεσημέρι της Κυριακής, το νέο Γενικό Γραμματέα.
Ο Άντρος Κυπριανού είπε ότι για τον ίδιο έχει ολοκληρωθεί ένας κύκλος, προσθέτοντας ότι είναι καιρός να αναλάβουν τη σκυτάλη νεότερα στελέχη του κόμματος. Σημείωσε, ακόμη, ότι τη θέση του γενικού γραμματέα του ΑΚΕΛ θα κατατεθούν τουλάχιστον δύο υποψηφιότητες.
https://news.rik.cy/el/article/2021/7/2/a-kuprianou-einai-kairos-na-analaboun-te-skutale-neotera-stelekhe-tou-kommatos/