Σε εξέλιξη βρίσκεται το 23ο Παγκύπριο Συνέδριο του ΑΚΕΛ, στο πλαίσιο του οποίου, η κεντρική επιτροπή του κόμματος θα εκλέξει το μεσημέρι της Κυριακής, το νέο Γενικό Γραμματέα.
Μιλώντας από το βήμα του Συνεδρίου, ο απερχόμενος γενικός γραμματέας Άντρος Κυπριανού επέκρινε έντονα την κυβέρνηση για τους χειρισμούς της στο Κυπριακό. Είναι προφανές, ανέφερε, ότι ο πρόεδρος Αναστασιάδης δεν μπορεί και δεν θέλει να αναλάβει πρωτοβουλίες που θα μπορούσαν, υπό προϋποθέσεις, να οδηγήσουν στην επανέναρξη ουσιαστικών συνομιλιών από εκεί που έμειναν το 2017.
Ο Άντρος Κυπριανού σημείωσε ότι οκτώ χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας από την κυβέρνηση Αναστασιάδη, δεν αξιοποιήθηκαν οι ενεργειακοί πόροι και η Κύπρος έχε φθάσει ένα βήμα πριν τη διχοτόμηση, με την Τουρκία να θέτει στο τραπέζι την απαράδεκτη αξίωση για λύση δύο κρατών.
Επανέλαβε πως το ΑΚΕΛ επιμένει σε λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας με πολιτική ισότητα, όπως ερμηνεύεται στα σχετικά Ψηφίσματα του ΟΗΕ.
Την ίδια στιγμή, ο Άντρος Κυπριανού ανέφερε ότι μετά από το Συνέδριο επιβάλλεται να συσπειρωθούν όλοι γύρω από τη νέα ηγεσία, και να εργαστούν για επίτευξη των στόχων του κόμματος, στις τοπικές και στις Προεδρικές Εκλογές.
Τελευταία Ενημέρωση: 02 Ιουλίου 2021 - 12:18
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/7/2/pura-akel-kata-ptd-gia-tous-kheirismous-tou-sto-kupriako/