Κοινή συνεδρία των κοινοβουλευτικών επιτροπών εσωτερικών, γεωργίας και περιβάλλοντος, για να συζητηθεί το θέμα της παροχής βοήθειας στους πληγέντες απο τη μεγάλη πυρκαγιά, συγκάλεσε για αύριο η πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου.
Στη συνεδρία έχουν προσκληθεί και οι αρμόδιοι υπουργοί.
Σε επιστολή της προς τις κοινοβουλευτικές επιτροπές, η πρόεδρος της Βουλής τονίζει την ανάγκη λήψης αποφάσεων που να αφορούν τους πληγέντες σε όλα τα επίπεδα.
Απώτερος στόχος, αναφέρει η Αννίτα Δημητρίου, είναι η ταχύτερη επιδιορθωση των επαγγελματικών και κτηνοτροφικών υποστατικών τα οποία έχουν καταστραφεί καθώς και η στέγαση των πολιτών που έχουν εκτοπισθεί.
https://news.rik.cy/el/article/2021/7/5/koine-sunedria-koinobouleutikon-epitropon-aurio-gia-to-thema-tes-boetheias-stous-plegentes/