Επικεντρωθήκαμε στην Μαύρη θάλασσα αλλά δεν σημαίνει ότι παραμελήσαμε την Μεσόγειο, θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας στις περιοχές θαλάσσιας δικαιοδοσίας μας, δήλωσε ο Τούρκος Υπουργός Ενέργειας Φατίχ Ντονμέζ.
Σε συνέντευξή του στο Μπλούμπεργκ, ο Τούρκος Υπουργός ρωτήθηκε εάν εγκατέλειψαν τις δραστηριότητές τους στη Μεσόγειο. “Έχουμε κάνει 8 γεωτρήσεις εκεί για 2-3 χρόνια και δεν μπορέσαμε να πετύχουμε μια συγκεκριμένη ανακάλυψη. Βρήκαμε κάποια σημάδια, αλλά δεν μας συνέφερε οικονομικά. Οι σεισμικές μας μελέτες συνεχίζονται. Φυσικά, με την ανακάλυψη στη Μαύρη Θάλασσα, επικεντρωθήκαμε σε αυτήν την πλευρά , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι παραμελήσαμε τη Μεσόγειο, ότι δεν θα πάμε ξανά. Θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας στις περιοχες θαλάσσιας δικαιοδοσίας μας”, ανέφερε ο Τούρκος Υπουργός.
ανταπόκριση: Άννα Ανδρέου/Κωνσταντινούπολη
Τελευταία Ενημέρωση: 29 Σεπτεμβρίου 2021 - 12:36
Πηγή: ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/9/29/epikentrothekame-ste-maure-thalassa-alla-den-semainei-oti-paramelesame-te-mesogeio-delose-o-ntonmez/