Δεν θα μπούμε στο παιχνίδι της ομοσπονδίας που στόχο έχει την διακοπή των δεσμών των Τ/Κ με την Τουρκία, δήλωσε ο Τ/Κ ηγέτης Ερσίν Τατάρ, υποστηρίζοντας πως μπορεί να υπάρξει συμφωνία μόνο με τη συνεργασία δύο κρατών που ζουν δίπλα-δίπλα.
Σε ομιλία του στο 740ο Φεστιβάλ Μνήμης της Μητέρας Χαϊμέ που πραγματοποιήθηκε στο χωριό Τσάρσαμπα στην Κουτάχια, ο Ερσίν Τατάρ είπε μετά την εκλογή του στη θέση του ‘προέδρου’ αγωνίστηκε να εδραιώσει “την πολιτική των δύο χωριστών κυρίαρχων κρατών στην Κύπρο”. Ο Ερσίν Τατάρ δήλωσε ότι “οι διαπραγματεύσεις για συμφωνία με βάση την ίδρυση ομοσπονδίας είχαν διεξαχθεί για 50 χρόνια πριν εκλεγεί.
“Επειδή για χρόνια, πριν εκλεγώ ‘πρόεδρος’, έγινε σαφές ποιο ήταν το παιχνίδι σε αυτήν τη συνεχή διαπραγμάτευση για μια συμφωνία στη βάση της ομοσπονδίας για 50 χρόνια. Και αυτό είναι υπό την σκεπή της ομοσπονδίας η πλειοψηφία να διοικεί την μειοψηφία και επομένως οι Τ/Κ οι οποίοι θα βρίσκονται στην ομόσπονδη Κυπριακή δημοκρατία μέσα στην ΕΕ θα διακόψουν τους δεσμούς τους με την Τουρκία και ο αγώνας που δώσαμε για χίλια χρόνια στην ιστορία μας, τα δικαιώματά μας στην ανατολική Μεσόγειο τα συμφέροντά μας και η κυριαρχία μας στην Μεσόγειο να χάσουν το νόημά τους. Δεν θα μπούμε σε ένα τέτοιο παιχνίδι, πλέον μπορεί να υπάρξει συμφωνία μόνο με τη συνεργασία δύο κρατών που ζουν δίπλα -δίπλα, βασισμένη στη σωστή πολιτική και την κυριαρχική ισότητα”, είπε ο Ερσίν Τατάρ.
Ο Ερσίν Τατάρ είπε πως “όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις της εποχής, βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή στην Κύπρο με μη επανδρωμένα αεροσκάφη.Είναι επιθυμία και ευχή του μεγάλου έθνους να συνεχίσει την ύπαρξή του με βάση την κυριαρχία στην ανατολική Μεσόγειο και επομένως την κυριαρχία της ‘τδβκ’”.
Τελευταία Ενημέρωση: 06 Σεπτεμβρίου 2021 - 12:52
Πηγή: ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2021/9/6/tatar-den-tha-mpoume-sto-paikhnidi-tes-omospondias/