Kατάργησε το διάταγμα που καθιστούσε υποχρεωτικό τον εμβολιασμό η νέα κυβέρνηση της Τσεχίας

Την κατάργηση του διατάγματος που καθιστούσε υποχρεωτικό τον εμβολιασμό ατόμων ηλικίας εξήντα ετών και άνω από τον Μάρτιο, αποφάσισε η νέα κεντροδεξιά κυβέρνηση της Τσεχίας.

Όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Πετρ Φιάλα, στόχος της κατάργησης του μέτρου αυτού είναι η αποφυγή του διχασμού στην κοινωνία. Ωστόσο, πρόσθεσε, ο εμβολιασμός εξακολουθεί αναμφίβολα να είναι ο καλύτερος τρόπος για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Σύμφωνα με το διάταγμα της προηγούμενης κυβέρνησης, άτομα άνω των εξήντα ετών και εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας, κοινωνικής πρόνοιας και ασφάλειας θα έπρεπε να εμβολιαστούν υποχρεωτικά από την αρχή της άνοιξης.

Τελευταία Ενημέρωση: 20 Ιανουαρίου 2022 - 07:13

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταιες Ειδησεις

26 Ιουνίου
Νέα ανταλλαγή αιχμαλώτων πολέμου μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας
16:05
Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής για το ασφαλτικό στο Μιτσερό
15:23
Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό
14:49
Τίτλοι Ειδήσεων: Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026
13:00
Χεζμπολά: «Ήττα» για ΗΠΑ και Ισραήλ η συμφωνία για τον Λίβανο
12:43
Παρεμβατικό χαρακτήρισε η Τεχεράνη ανακοινωθέν του Συμβουλίου Συνεργασίας
12:39
Μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου ο μειωμένος συντελεστής φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης
12:29
SAFE: Η Βουλή ενέκρινε την αποδέσμευση του πρώτου ποσού
12:07
Παράταση καθεστώτος προστασίας για 4,5 εκατομμύρια Ουκρανούς πρόσφυγες στην Ευρώπη
11:36
Τις στρατηγικές για τα Νησιά και τις Παράκτιες Περιοχές παρουσίασε ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης
11:36
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 26/06/26
11:19
Στη Νομική Υπηρεσία αναμένεται να διαβιβαστεί ο φάκελος της υπόθεσης Σιζόπουλου
11:14
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.