Ευθύνες στην Κεντρική Τράπεζα και την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών, για σημαντική καθυστέρηση στην ενημέρωση του κοινού σε ότι αφορά τους λογαριασμούς πληρωμών με βασικά χαρακτηριστικά, επιρρίπτει ο πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης.
Μιλώντας το πρωί στο Τρίτο, ο κύριος Δρουσιώτης κατηγόρησε την Υπηρεσία και την Κεντρική Τράπεζα για αδράνεια εις βάρος των καταναλωτών, με αποτέλεσμα, όπως τόνισε, οι καταναλωτές να επωμίζονται επιπλέον χρεώσεις.
Ο αναπληρωτής διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, Αντώνης Ιωάννου, σε δηλώσεις επίσης στο Τρίτο, παραδέχθηκε πως υπήρχε κενό στην έκδοση του ενημερωτικού υλικού προς τους πολίτες, το οποίο μόλις πρόσφατα αναρτήθηκε.
Οι αυξημένες χρεώσεις, από την Ελληνική Τράπεζα, άρχισαν να εφαρμόζονται από σήμερα.
Η Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής συνέρχεται, εκτάκτως, αύριο, για να συζητήσει το θέμα.
Τελευταία Ενημέρωση: 03 Ιανουαρίου 2022 - 15:42
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2022/1/3/m-drousiotes-kategorei-uperesia-katanaloton-kai-kentrike-trapeza-gia-adraneia-eis-baros-ton-katanaloton/