Μετά από πολύωρη σύσκεψη την οποία συγκάλεσε εκτάκτως η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας μαζί με τον διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς, αποφασίστηκαν διακοπές ρεύματος σε τρεις επαρχίες με στόχο την αποφυγή ολικού μπλάκ άουτ.
Το θέμα προέκυψε ύστερα από την απόφαση των συντεχνιών της Αήκ, να μην θέσουν σε λειτουργία έξι ατμολέβητες στο ηλεκτροπαραγωγό σταθμό της Δεκέλειας από την Τετάρτη.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς, αναφέρεται ότι για συνολική ζήτηση της τάξης των 600 MW και άνω, θα προκύπτει ανάγκη για περικοπή καταναλωτικού φορτίου στις επαρχίες Λευκωσίας, Λάρνακας και Αμμοχώστου. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΡΙΚ οι διακοπές θα γίνονται από τις 5 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ, ωστόσο δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί η διάρκεια των διακοπών ρεύματος.
Ο διαχειριστής Συστήματος Μεταφοράς προειδοποιεί πως σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών συνθηκών, έκτακτων περιστατικών και βλαβών, τα μέτρα που θα κληθεί να λάβει θα είναι δυσμενέστερα για τους χρήστες του ηλεκτρικού συστήματος και σε παγκύπρια βάση.
Οι συντεχνίες της ΑΗΚ κατήγγειλαν προσπάθεια κλεισίματος της Αρχής Ηλεκτρισμού.
Προειδοποίησαν ακόμη και με πιο δυναμικά μέτρα
Δ.Κ.
Τελευταία Ενημέρωση: 13 Δεκεμβρίου 2022 - 15:42
Πηγή: ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2022/12/12/diakopes-reumatos-se-treis-eparkhies-gia-apophuge-olikou-mplak-aout-prospatheia-kleisimatos-tes-aek-kataggelloun-oi-sutekhnies-binteo/