Meta: Εξετάζεται συνδρομή σε Instagram και Facebook για απαλλαγή από διαφημίσεις

Την κατ΄άρθρον συζήτηση του νομοσχεδίου που ρυθμίζει την τηλεργασία, ξεκίνησε η Επιτροπή Εργασίας

Η Meta Platforms επεξεργάζεται επιλογές για να εισαγάγει σχήμα συνδρομής που συνοδεύεται από απαλλαγή από τις διαφημίσεις για τους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη, δήλωσε πηγή με γνώση του θέματος. Αν και συζητούνται διάφορα τιμολογιακά σχήματα, η πρόταση για μηνιαία συνδρομή ύψους 10 ευρώ είναι η επικρατέστερη, σύμφωνα με την πηγή.

Η πρόταση αποτελεί απόπειρα της Meta να παρακάμψει τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απειλούν να περιορίσουν την δυνατότητά της να εξατομικεύει διαφημίσεις για τους χρήστες χωρίς την συγκατάθεσή τους πλήττοντας την βασική πηγή εσόδων της.

Η προσφορά επιλογής ανάμεσα σε ένα σχήμα δωρεάν υποστηριζόμενο από διαφημίσεις και σε ένα σχήμα συνδρομής απαλλαγμένο από διαφημίσεις μπορεί να στρέψει τους χρήστες προς το δεύτερο, βοηθώντας την Meta να τηρήσει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς χωρίς να πληγεί η αγορά διαφήμισης από την οποία αντλεί έσοδα. Το νέο σχέδιο της Meta είναι ακριβότερο από την συνδρομή στο δίκτυο Netflix που χρεώνει 7,99 ευρώ για το βασικό του πακέτο.

Στις κινητές συσκευές, η τιμή του ατομικού λογαριασμού θα εκτιναχθεί στα 13 ευρώ περίπου, διότι η Meta θα συνυπολογίσει τις προμήθειες που χρεώνουν τα app stores της Apple και της Google, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Τον Φεβρουάριο, πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε στην Meta από τον Επίτροπο Προσωπικών Δεδομένων της Ιρλανδίας, ενώ της επισημάνθηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί την αποκαλούμενη «συμβατική» νομική βάση για να στέλνει στους χρήστες διαφημίσεις με βάση την διαδικτυακή τους δραστηριότητα, πράγμα που πλήττει το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρείας.

Η Meta στην συνέχεια ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ζητά από τους χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ενωση συγκατάθεση πριν επιτρέψει σε επιχειρήσεις να απευθύνουν διαφημίσεις ώστε να ανταποκριθεί στις εν εξελίξει ρυθμιστικές απαιτήσεις στην περιοχή. Εκπρόσωπος της Meta δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει στις δωρεάν υπηρεσίες που υποστηρίζονται από εξατομικευμένες διαφημίσεις», αλλά εξετάζει «επιλογές για να διασφαλίσει την τήρηση των εν εξελίξει ρυθμιστικών απαιτήσεων».

Δ.Κ.

Τελευταία Ενημέρωση: 03 Οκτωβρίου 2023 - 14:56

Πηγή: ΕΡΤ

Τελευταιες Ειδησεις

01 Ιουνίου
Χωρίς νερό από το πρωί πολλές περιοχές της Πάφου μετά από σοβαρή βλάβη σε αγωγό
17:44
Τίτλοι Ειδήσεων: Κυριακή 1 Ιουνίου 2025
17:42
ΕΔΕΚ: Έκλεισαν πριν από λίγο οι κάλπες για την εκλογή νέου προέδρου
17:30
Για εξτρεμισμό κατηγόρησε η Σαουδική Αραβία το Ισραήλ μετά την απαγόρευση μετάβασης Αράβων ΥΠΕΞ στη Δυτική Όχθη
17:17
Τμήμα Μετεωρολογίας-3ο Δελτίο Καιρού 1/6/2025
16:21
Ισραηλινή επίθεση δυτικά της Ράφα με 30 νεκρούς και 120 τραυματίες-Παραμένει το διπλωματικό αδιέξοδο
16:18
Μπαράζ ουκρανικών επιθέσεων σε ρωσικές στρατιωτικές υποδομές
15:26
Πυρκαγιά κοντά στο καζίνο στη Λεμεσό οριοθετεί η Πυροσβεστική
15:20
Υπουργός Παιδείας: Όλα έτοιμα για τις Παγκύπριες εξετάσεις
15:16
Βίαια επεισόδια στη Γαλλία με δύο νεκρούς μετά τη νίκη της Παρί Σεν Ζερμέν επί της Ίντερ
14:43
Η Εκκλησία της Κύπρου καλεί την Αίγυπτο να επιτρέψει συνέχιση απρόσκοπτης λειτουργίας της Μονής Σινά
14:38
Τμήμα Μετεωρολογίας-2ο Δελτίο Καιρού 01/06/2025
11:59
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.