[ΒΙΝΤΕΟ] Εκδήλωση διαμαρτυρίας ΑΚΕΛ και Βολτ έξω από τη Νομική Υπηρεσία
22 Ιουνίου 2026 - 18:52
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Ιουνίου 2026 - 20:45
Φωτογραφίες ΡΙΚ - Αντρέας Παφίτης
Εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από τη Νομική Υπηρεσία πραγματοποίησαν το απόγευμα το ΑΚΕΛ και το Βολτ, με αφορμή το πόρισμα της Αρχής κατά της διαφθοράς για το βιβλίο "κράτος μαφία".
Σε ομιλία του ο Γενικός Γραμματέας του κόμματος Στέφανος Στέφανου ανέφερε ότι επί των ημερών της Κυβέρνησης Αναστασιάδη – ΔΗΣΥ, η διαπλοκή και η διαφθορά απογειώθηκαν και γιγαντώθηκαν. Ζήτησε επίσης πλήρη, γρήγορη, αξιόπιστη και αντικειμενική ποινική διερεύνηση του πορίσματος της έρευνας.
Ο Στέφανος Στεφάνου απαίτησε παραίτηση του Γενικού Εισαγγελέα και του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα οι οποίοι, όπως ανέφερε, υπηρέτησαν στην κυβέρνηση του Αναστασιάδη, έτσι ώστε να γίνει μια πλήρης και αντικειμενική διερεύνηση.

Ο ΔΗΣΥ με αφορμή την εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από τη Νομική Υπηρεσία αναφέρει ότι δεν απασχολεί τίποτε άλλο πλέον το ΑΚΕΛ εκτός από την φιλοδοξία του για να επανέλθει στην εξουσία το 2028.
Σε γραπτή δήλωση, ο εκπρόσωπος τύπου Ονούφριος Κουλλά σημειώνει ότι, το ΑΚΕΛ σχεδόν κάθε βδομάδα επιδίδεται από παραλήρημα σε παραλήρημα, καταφεύγοντας σε ακραίο λόγο, υστερίες και διχαστική συμπεριφορά χωρίς σεβασμό στους κανόνες του κράτους δικαίου και στις συντεταγμένες θεσμικές διαδικασίες.

Ο ΔΗΣΥ, καταλήγει η ανακοίνωση, παραμένει απόλυτα προσηλωμένος στη σταθερότητα, τη νηφαλιότητα, τη θεσμική συνεργασία και την ηρεμία στον τόπο, με σεβασμό στα πορίσματα και τις διαδικασίες.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ, Αντρέας Παφίτης
ΦΙΛ/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Ιουνίου 2026 - 20:45
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/22/binteo-ekdelose-diamarturias-akel-kai-bolt-exo-apo-te-nomike-uperesia/