Photo by KENT NISHIMURA AFP
Επιστροφή των επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας στο Ιράν, φέρεται να αποδέχθηκε η Τεχεράνη, σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Τζέι Ντι Βανς. Είπε μάλιστα ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στις αμερικανο-ιρανικές συνομιλίες που διεξάγονται στην Ελβετία, προσθέτοντας ότι οι συζητήσεις για τις επιθεωρήσεις ενδεχομένως να αρχίσουν ακόμα και εντός της εβδομάδας.
Ο Αμερικανός Αντιπρόεδρος χαρακτήρισε την αποδοχή επιστροφής των επιθεωρητών του διεθνούς οργανισμού ως έν απρώτο βήμα προς την οριστική παύση ιρανικού προγράμματος πυρηνικού εξοπλισμού.
Πάντως, εκπρόσωπος του ιρανικού Υπουργείου Εξωτερικών δήλωσε ότι οι δυο πλευρές πραγματοποίησαν μια πολύ σύντομη συζήτηση για το πυρηνικό ζήτημα, χωρίς να υπεισέλθουν σε λεπτομέρειες.
Οι διαπραγματεύσεις επί ελβετικού εδάφους συνεχίζονται σε επίπεδο τεχνικών επιτροπών, οι οποίες καλούνται να επεξεργαστούν τους μηχανισμούς εφαρμογής της συμφωνίας και να καθορίσουν τα επόμενα βήματα μέχρι την τελική διαμόρφωσή της, εντός 60 ημερών.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ,
ΣΤΣ/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Ιουνίου 2026 - 16:50
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/22/to-iran-apodekhtheke-ten-epistrophe-epitheoreton-tou-diethnous-organismou-atomikes-energeias/