Φωτογραφία Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων
Για τον Σεπτέμβριο, αντί τον Ιούλιο, μετατίθεται ο στόχος κατάθεσης στη Βουλή του νομοσχεδίου για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού.
Όπως δήλωσε, μετά τη συνεδρία του εργατικού συμβουλευτικού σώματος, ο αρμόδιος υπουργός Μαρίνος Μουσιούττας έγινε σεβαστή η εισήγηση των εταίρων, όπως δοθεί χρόνος για διάλογο, προτού ληφθούν τελικές αποφάσεις.
Ο κύριος Μουσιούττας διευκρίνισε ότι δεν διαφοροποιείται το χρονοδιάγραμμα για εφαρμογή της μεταρρύθμισης.
Ο υπουργός Εργασίας σημείωσε ότι δεν θα αναμένεται να υπάρξει ομοφωνία, αλλά θα καταβληθεί ειλικρινής προσπάθεια για επίτευξη όσο το δυνατόν περισσότερων συγκλίσεων, αν είναι δυνατόν σε όλα τα θέματα, για να προχωρήσει η διαδικασία.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ,
ΦΙΛ/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Ιουνίου 2026 - 22:07
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/22/ton-septembrio-ste-boule-to-nomoskhedio-gia-te-metarruthmise-tou-suntaxiodotikou/