Κοινή επιτροπή για τα Στενά Ορμούζ συγκρότησαν Ιράν και Ομάν.
Η διοίκηση του στενού «δεν θα επιστρέψει ποτέ σε αυτό που ήταν πριν από τον πόλεμο», διαβεβαίωσε κατηγορηματικά ο επικεφαλής της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας και Πρόεδρος του Κοινοβουλίου, Μπαγέρ Γαλιμπάφ.
Διεμήνυσε ότι «το Ιράν θα διοικεί» το στενό.
Χθες, διέσχισαν το Ορμούζ τουλάχιστον 36 πλοία μεταφοράς πρώτων υλών, μία περίπου εβδομάδα μετά την σύναψη του πρωτοκόλλου συμφωνίας ανάμεσα στο Ιράν και τις ΗΠΑ.
Η χθεσινή κυκλοφορία των πλοίων αντιστοιχεί στο ένα τρίτο σε σχέση με το προ του πολέμου καθεστώς, όταν περί τα 120 πλοία περνούσαν καθημερινά από τον θαλάσσιο δίαυλο.
ΜΚ/ΝΠ
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Ιουνίου 2026 - 17:03
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/el/article/2026/6/23/koine-epitrope-gia-ta-stena-tou-ormouz-sugkrotesan-iran-kai-oman/