Στη Νέα Υόρκη βρίσκεται η Μαρία Άνχελα Ολγκίν, για επαφές με τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών και άλλους συνεργάτες της, ώστε να εξεταστούν τα επόμενα βήματα για την άτυπη διευρυμένη σύνοδο, ανέφερε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου.
Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, επανέλαβε ότι στόχος είναι να ανακοινωθεί κατά τη σύνοδο, η επανέναρξη διαπραγματεύσεων στη Κυπριακό.
Ερωτηθείς σχετικά, ο κύριος Αντωνίου ανέφερε ότι η αποκέντρωση των εξουσιών είναι κάτι που η ελληνοκυπριακή πλευρά συζητεί εδώ και χρόνια - και το οποίο αποδέχεται η πλειοψηφία του Εθνικού Συμβουλίου.
Την ίδια στιγμή υπογράμμισε, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια για λιγότερο "κεντρικό κράτος", δεν πρέπει να υπονομεύει τη βασική αρχή της ελληνοκυπριακής πλευράς, για λύση η οποία να διασφαλίζει τη μία και μόνη ιθαγένεια, τη μία και μόνη κυριαρχία και τη μία και μόνη διεθνή προσωπικότητα του κράτους.
Πηγή: Πρωινό Δρομολόγιο / Μαριάννα Ανδρέου
ΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 24 Ιουνίου 2026 - 09:21
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/24/antoniou-ste-nea-uorke-e-olgkin-gia-diabouleuse-me-ton-gkouteres-enopsei-atupes-dieurumenes/