Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.
Συναντήθηκαν νωρίς το βράδυ, ώρα Κύπρου, στην έδρα του διεθνούς Οργανισμού, στη Νέα Υόρκη.
Όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΡΙΚ Θανάσης Τσίτσας, βάσει της ενημέρωσης από την κυρία Ολγκίν, θα εξαρτηθούν εν πολλοίς και οι αποφάσεις του Αντόνιο Γκουτέρες για τα επόμενα βήματα στο Κυπριακό.
Επιδίωξη είναι η σύγκληση νέας άτυπης διευρυμένης συνάντησης, που προσδοκάται να αποτελέσει εφαλτήριο για επανεκκίνηση ουσιαστικών συνομιλιών.
Μετά τη Νέα Υόρκη, η προσωπική απεσταλμένη του Γενικού Γραμματέα θα μεταβεί στις Βρυξέλλες, για διάλογο με τους επικεφαλής των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων.
Πηγή: Ραδιοτηλεόραση ΡΙΚ
ΣΤΣ/ΤΣΙΤΣΑΣ/ΑΚΩ
Τελευταία Ενημέρωση: 26 Ιουνίου 2026 - 21:40
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/26/e-olgkin-enemerose-gkouteres-gia-exelixeis-sto-kupriako/