Photo by MAHMOUD ZAYYAT AFP
Ως δήλωση ήττας της Ουάσινγκτον και του Ισραήλ χαρακτήρισε το πρωτόκολλο συμφωνίας μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ, που οδήγησε σε κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο, ο επικεφαλής της Χεζμπολά.
Ο Ναΐμ Κασέμ ζήτησε, την ίδια ώρα, την άνευ όρων αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τη χώρα.
Παράλληλα, χαιρέτισε τη σταθερότητα που επέδειξε το Ιράν, προκειμένου να καταλήξει σε πρωτόκολλο συμφωνίας.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ,
ΧΡΥ/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 26 Ιουνίου 2026 - 12:52
https://news.rik.cy/el/article/2026/6/26/khezmpola-etta-gia-epa-kai-israel-e-sumphonia-gia-ton-libano/