Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται, σήμερα, το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό, αξιώνοντας βελτίωση των απολαβών του.
Διαμαρτύρεται για χρονοτριβή από πλευράς του υπουργείου Οικονομικών, να προχωρήσει σε ουσιαστική διαπραγμάτευση για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης για την τριετία 2025-27.
Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, ο πρόεδρος της ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, Γιώργος Κωνσταντίνου, ανέφερε ότι οι περίπου 9.000ε επηρεαζόμενοι, ζητούν βελτίωση των μισθών και των υπολοίπων ωφελημάτων τους. Υπογράμμισε ότι κάτι τέτοιο είναι καθοριστικής σημασίας, για την διασφάλιση αξιοπρεπούς επιπέδου διαβίωσης.
Οι συντεχνίες ΣΕΚ, ΠΕΟ και ΔΕΟΚ, καλούν την κυβέρνηση να στηρίξει έμπρακτα το ωρομίσθιο προσωπικό της, διαμηνύοντας πως σε αντίθετη περίπτωση τα απεργιακά μέτρα θα κλιμακωθούν.
Στις 10 το πρωί οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Οικονομικών - και θα ακολουθήσει πορεία προς το Προεδρικό Μέγαρο. Οι διαμαρτυρόμενοι θα επιδώσουν υπόμνημα προς τον πρόεδρο Χριστοδουλίδη, ζητώντας την στήριξη και την συνδρομή του, ώστε να ληφθούν αποφάσεις οι οποίες θα ικανοποιούν τα αιτήματα του ωρομίσθιου προσωπικού.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
ΧΠ / ΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 24 Ιουνίου 2026 - 08:30
https://news.rik.cy/article/2026/6/24/se-24ore-apergia-katerkhetai-to-oromisthio-kubernetiko-prosopiko/?article_id=188079