Νέος κύκλος έντασης άνοιξε από χθες στη Μέση Ανατολή, με αμερικανικά πλήγματα επί ιρανικού εδάφους και επιθέσεις της Τεχεράνης με πυραύλους και drone, σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν.
Σήμερα, οι αμερικανικές δυνάμεις έπληξαν στρατιωτικές υποδομές του Ιράν στα Στενά του Ορμούζ, οι οποίες - σύμφωνα με την Ουάσινγκτον - σχετίζονται με τις επιχειρησιακές δυνατότητες της Τεχεράνης.
Στο στόχαστρο βρέθηκαν συστήματα επικοινωνιών, θέσεις αντιαεροπορικής άμυνας, καθώς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών και ναρκών.
Σύμφωνα με την Κεντρική Διοίκηση των αμερικανικών δυνάμεων στην περιοχή, οι επιχειρήσεις αποτελούν απάντηση στη συνεχιζόμενη ιρανική επιθετικότητα κατά της εμπορικής ναυτιλίας.
Ακολούθησαν πλήγματα από πλευράς του Ιράν, με τους Φρουρούς της Επανάστασης να ανακοινώνουν ότι στοχοθέτησαν και κατέστρεψαν οκτώ αμερικανικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις, σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν.
Πηγή: ΕΡΤ
ΧΠ / ΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 28 Ιουνίου 2026 - 13:10
https://news.rik.cy/article/2026/6/28/neos-kuklos-entases-ste-mese-anatole/